مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-22اجتماعي

لزوم تجهیز یگان های امدادی و خدماتی در طرح زمستانه مازندران 


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان در ایام فصل زمستان، امکانات و تجهیزات موجود را جوابگو ندانست و بر لزوم تقویت و تجهیز یگان های امدادی و خدماتی در این طرح تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان در ایام فصل زمستان، امکانات و تجهیزات موجود را جوابگو ندانست و بر لزوم تقویت و تجهیز یگان های امدادی و خدماتی در این طرح تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی صبح امروز دوشنبه اول آذرماه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه که با حضور استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی، امدادی و خدماتی استان و یگان های نمونه پلیس راه، راهور ، یگان امداد، یگان ویژه و یگان های امدادی و خدماتی در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، ضمن گرامیدات هفته بسیج بر لزوم آمادگی برای خدمات رسانی به مردم در ایام سرد سال در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در حادثه اخیر وقوع سیلاب در آراد راه تهران – شمال و برخی محورهای مواصلاتی استان شاهد حضور به موقع و موثر یگان های امدادی، خدماتی و پلیس راه بوده ایم، افزود: با حضور فعال وموثر نیروهای امدادی شاهد کمترین خسارت و هیچ تلفاتی نداده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجهیز یگان های امدادی و خدماتی در طرح زمستانه مازندران 

لزوم تجهیز یگان های امدادی و خدماتی در طرح زمستانه مازندران